Blä!!!



Flertalet av mina byxor börjar bli för små och det innebär antingen att

1. Jag har lyckats krympa ALLA par i tvätten

2. Mina Thailandskilo har förökat sig

Oavsett så är det dags att göra något åt det nu iallafall.... Kan dock säga att vissa byxor kan jag inte ha av anledningen att de skaver på ärret så det spricker...Men ja överlag fattar ni läget...



Nu syns det kanske inte jättetydligt på bilden, MEN mina kindben syns iallafall fortfarande...Alltid något...




Sen avslog ett försäkringsbolag min ansökan idag om olycksfallsförsäkring pga rökning, jävla diskriminering, för då skiter jag heller i att ta den om dom ska suga mig på dubbelt så mycket pengar varje månad.

En rolig sak är däremot att P har återuppstått =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0