Aj aj aj...

Har dragits med en jävla tandvärk nu i några dar, eller den har inte varit så besvärlig förrän nu idag och några piller hjälper inte heller. Så nu kör jag sprit på en bomullstuss principen och så får jag hoppas det hjälper. Sen får jag ringa och boka en akuttid imorgon. Dyrt skit det där bara.

Har även varit och provkört en Nissan Pixo idag, vilken härlig bil att köra måste jag säga, så det lutar jävligt mycket åt en sådan faktiskt =) Enda kruxet är att de bilar de har hemma inte finns i speciellt roliga färger och ska jag beställa en svart exempelvis så måste jag betala fullpris för den. Samtidigt är det lite så, ska jag nu köpa en helt ny bil så vill jag ha en bil som jag själv väljer färgen på. Men vi får se, jag får ta en funderare helt enkelt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0