Jävla hittepå...

I november förra året beställde jag ip-telefoni hos min dåvarande operatör som skulle installeras den 090227, sen köptes min operatör upp av bredband 2 och det hände ingenting alls.

Idag fick jag två mail där det står att Adamo som jag beställde ip-telefonin av inte har skött sina åtaganden och visst kan dom byta, men då får jag betala för den här dosan som krävs, dvs 695 kr. Men sen kostar abonnemanget 34 kr i månaden och nummerpresentation ingår och så. Låter bra förvisso, för som läget är nu betalar jag ca 200 kr i månaden, enbart för abonnemanget, för jag har knappt några samtal alls. Så nu är jag i valet och kvalet hur jag ska göra.

Jag tänker oavsett avvakta, för jag vill inte ha någon räkning på 700 denna månaden, för jag ser hellre att min bil blir lagad för dom pengarna.

Märkligt att jag ska behöva betala för något när Adamo i detta fallet inte har skött sina åtaganden. Men det blir billigare på sikt ändå att ha ip-telefoni. Jaja, får se hur jag ska gå tillväga helt enkelt.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0