Af och Fsk i ett nötskal...

Fick ett brev idag från försäkringskassan att jag hade skickat in en försäkran för en för kort period så jag fick ringa tanten och prata med henne. För den här gången kunde jag få pengar för, men i fortsättningen skulle de skicka tillbaka alla papper och min utbetalning skulle dröja. Jag har bara gjort vad Ann på AF sagt åt mig, att skicka två papper, ett till AF och ett till Försäkringskassan som Lernia skriver under och detta har jag gjort.  Ändå blir allt fel och knas, nu skulle FSK tanten skriva att där kommer att komma in en komplettering, dock skickade jag den i tisdags så dom borde haft den i onsdags. Hoppas nu bara att dom får in kompletteringen och att dom kan bortse från att jag glömde skriva in Lernias telefonnummer på lappen, däremot fick dom en stämpel från Lernia så förhoppningsvis är dom nöjda ändå och jag hoppas jag får mina pengar för hela perioden runt den 25 mars.

Håll tummarna för det iallafall!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0