Så där ja...

Nu har jag fått rätt på min high-techa telefonsvarare =) Så nu får jag både e-mail med meddelandet och en bifogad ljudfil så jag kan lyssna av svaret på datorn och sen kan jag även ringa och lyssna av. Sen har en häftig sak tillkommit, jag har nummerpresentatör på samma vis för missade samtal. Alltså, missar jag ett samtal så skickar min tillgivne telefonsvarare ett mail och berättar att från det och det numret ringdes där ett samtal som jag missade vid den och den tiden. Kan även få besked på detta genom att ringa min telefonsvarare. =)

När jag pratade med Nettan igår så frågade jag hur deras ip-telefon fungerade och dom hade minsann inte sånt att dom får mail, utan dom kan bara ringa och lyssna av. Så ja, jag är en av få med världens häftigaste telefonsvarare som både kan svara i telefon och skicka e-mail. =) De ni !! =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0