Vilken dag...

Nu flaxar mina små huliganer och dom är lyckliga som fick komma ut efter mycket om och men. Själv har jag varit igång hela dagen.

Först ringde pappa och sa att han tänkte köpa kebab till sig och mamma och att han kunde komma och hämta mig på vägen, jag förstår fortfarande inte riktigt varför han bjöd mig på mat, men det var inte fel =)

Sen gav jag mig i kast med min jävla köksvask, utan framgång, det blev värre och jag felanmälde skitet, jag betalar ändå hyra för att där ska komma en nisse och fixa när jag har problem...Men ändå kunde jag inte ge upp, så jag knallade ner på stan och besökte Clas Ohlson och köpte mig dels stålbollar och dels ett rensband . Och gav mig på det jävla avloppet igen och nu är det faktiskt bättre och bättre, när det fått vila lite...Ett tag innan jag började med rensbandet så sjönk vattnet inte alls, nu sjunker det ner iallafall. Dock ska dom Helsingborgshemsnissarna få komma ändå och se till att det funkar helt felfritt.

Sen har jag storstädat köket, skrubbat golvet och skåpsluckor och grejer, samt kört med en av de där stålbollarna i duschen, så allt gammalt skit som satt där på kaklet försvann i ett nafs,kalk och sånt från vattnet. Så nu är jag nöjd med min insats idag och kopplar av med en kall öl. Det kan jag fan vara värd.

Ha en riktigt trevlig helg alla läsare!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0