Trevligt trevligt!!!

Blev en libanesisk lunch på stan idag, vi var 5 vuxna och 2 barn, riktigt gott och riktigt trevligt =)

Sen en tur till en second hand där det fanns fluffiga blå västar som det stod absolut vodka på, men där fanns bara en storlek så det var ganska uteslutet som fest-tema till imorgon.

Sen tog vi en tura med Ace-link, efter mycket om och men med otrevliga och icke service-minded Britt i biljettluckan, men vi hamnade först på en omgjord Sundsbuss, så vi hoppade av i Helsingör för att ta den nya Ace-linken hem. Trevliga de där nya båtarna faktiskt, även om det blivit väldigt dyrt att tura numera. Men ölen på båten smakade bra iallafall.

Arin fick antagligen kräksjukan, så nu hoppas jag bara att jag har klarat mig, annars blir det inga festligheter för min del imorgon. Men det visar sig, än så länge känner jag inte av något iallafall.

Trevlig dag med många kära återseende iallafall och ett par nya ansikten!!

Trevlig helg alla läsare!

// Noa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0