Snabb i fötterna...

Har precis kommit hem och det är tur jag är så förbannat snabb i fötterna, annars hade jag krockat, precis i Hemköpkorsningen och där har det smällt rätt bra många gånger.
Var en idiot som tvärnitade och kom på att han skulle svänga vänster helt plötsligt och vips tvärnitade bilen framför mig och som tur var så insåg jag situationen i tid så jag hann också bromsa utan att köra rakt in i röven på bilen framför, men det var en ruggig upplevelse trots allt.

Inte nog med denna lilla incident, så lurade GPS:en mig när jag skulle köra hem från Arlöv/Burlöv idag och lurade iväg mig på villovägar igenom halva Lomma och tillbaka.."Gör en laglig u-sväng" säger rösten efter att ha dirigerat mig på ett annat håll först. Men jag har varit i Bjärred och Habo-Ljung och någon lite by där det var 30 genom hela stället. Sen kom jag efter mycket om och men ut på motorvägen, men när jag närmade mig Landskrona och GPS:en tyckte att jag skulle köra av, då stängde jag av den, då hade den liksom gjort sitt.

Annars hade jag en trevlig dag/kväll igår i först Malmö, sen Arlöv/Burlöv, tillbaka till Malmö och Wonk, där jag var nykter och det var en upplevelse för att sen somna sött i Arlöv/Burlöv igen.

 Jag har numera börjat inse att jag snart är gammal och att alkoholpåverkade människor är fruktansvärt avtändande. Sen blir alla människor väldigt fysiska när de dricker och vad tycker jag om folk som drar och sliter i mig? Såna människor går fet bort. Dessutom fick jag en kommentar att jag var mycket trevligare och roligare när jag var full än som igår nykter, ja vad säger man?? *suck*

Jag hade en trevlig kväll trots allt och lyckades nog förmedla mitt budskap att "hej, jag är vädligt nöjd med singellivet där jag slipper oattraktiva överberusade människor".


För så är faktiskt fallet, jag trivs ensam och jag har inga planer på att ändra på det heller, nu är det bara jag själv i fokus och det är helt underbart!!!

Idag skiner solen dessutom =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0