Happy...

Sitter här en helt vanlig lördagskväll och känner att jag borde kanske skriva lite i min nya blogg... Jag menar, varför ha en blogg om man inte skriver hyfsat regelbundet??

Idag har det hänt grejer må ni tro... Först hittade jag en av mina små pippibebisar stående på matskålen och ätandes själv, jag är bara sååå stolt över den lille, tänk att han kan, att han faktiskt kan helt själv, kanske beror det på att jag och Pamela hjälptes åt lite igår och tog ut dem alla så att de fick se lite annat av världen än bara holken och buren..Det gav kanske de små liven en push i rätt riktning, så att de vågar utforska mer på egen hand...För senare under kvällen hittade jag två små pippibebisar stående på burgolvet med sin pappa som försöker visa dom hur dom ska göra för att äta själva.

Har varit ute och rastat bilen idag också =) Kände att jag hade lite abstinens efter att köra bil, så jag tog en repa och passade på att handla lite och så.. Fattar inte hur jag klarat mig utan bil och körkort i så många år, jag menar det är sjukt avslappnande att bara sätta sig i bilen, dra upp volymen på stereon och bara låta tankarna flyga iväg...Men nu kan jag göra det, så ofta jag vill =)

Tror det blir en lugn kväll ikväll, blir nog lite spelande för min del, var ett tag sen sist och jag känner att suget börjar komma tillbaka mer och mer, så antingen blir det xbox för hela slanten, eller kanske Sims - Historier från en öde ö,  eller kanske både och, det visar sig nog =)

Hoppas alla andra får en lika bra lördagskväll som jag tänker ha!!!

Och snart är det måndag ;)

// Noa


Pippibebis hittar matskålen första gången


 Två bebisar och pappa Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0