Helgen är räddad !!!

Såg att jag haft en del besökare sedan jag skrev senast, så det är väl dags för lite uppdatering antar jag.

Idag har jag räddat helgen iallafall, dels fick jag köra lite bil, vilket jag inte gjort på några dagar och sen har jag fått handlat en massa gott till helgen, typ glass och choklad och godis och en korsordstidning, så nu har jag att göra, ska bli en riktig myshelg för min del. Kunde dock varit smartare och handlat med kontanter istället för med kortet, men det är lätt att vara efterklok.

Klippte mig igår och för första gången på evigheter så samarbetade trimmern under hela klippningen, blev faktiskt riktigt nöjd om jag får säga det själv.

Bebisen växer sakta men säkert, idag är den inne på sin 7:e dag och jag hoppas innerligt att den klarar sig. Gör den det så har jag planer på att behålla den lilla rackaren i och med att den är ensam, tror inte det blir några fler ungar nämligen. Fast man ska aldrig säga aldrig, Labans sista ägg har fram till slutet av nästa vecka kvar att ligga och hon och Gizmo har ju lyckats förr, skulle faktiskt bli förvånad om det inte skulle bli något denna gången efter deras tillverkande fem gånger om dagen.

Men nu är det dags att kasta mig in i korsordstidningens värld, få gnugga geniknölarna och koppla av fullständigt.

Ha en trevlig helg gott folk!!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0