Blir en tidig kväll....

Nu har jag precis nattat mina pippisar och ska väl snart ta och bädda ner mig själv oxå...

Har varit en lång dag idag, många tankar och funderingar, men får säga att jag fick en trevlig kväll trots allt och jag fick lite annat att tänka på. Blir fler gånger får jag hoppas.

Sjukt trött i huvudet nu bara, men fick iallafall ringt min syster som fyller år idag och hon hade minsann fått många fina paketer, både av sin make och sina barn plus att hon hade fyndat lite till sig själv.

Denna vecka visar det sig om Ahmed och Zelda lyckats få till det eller inte och nästa vecka är det Laban och Gizmos tur igen, men vi får se hur det går helt enkelt.
Jag lovar att hålla bloggen uppdaterad om det blir några bebisar.

Men nu är det dags att kasta in handduken för ikväll, så hoppas jag att jag sover gott och vaknar pigg och utvilad imorgon.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0