Bebis !!!

Tänkte bara att jag skulle lägga upp ett par bilder på Ahmed och Zeldas lilla bebis som kläcktes igår.
Hoppas nu den lille klarar sig och att föräldrarinstinkterna har satt igång, så den får mat och så.

Gårdagens citat när jag sa att jag hoppades att Ahmed's modersinstinkter kommit igång :
" du får säga till henne att hon ska äta mycket och kräka på den "

Undrar i mitt stilla sinne vilken charmkurs vederbörande talesman har gått på? =) Fast lite har hon snappat upp om fåglar ändå, det måste jag medge, även om jag kanske inte skulle använt mig av just den formuleringen själv. =)

Dagens fråga lyder : Vilken del av ägget är det som blir en bebis? =)

Ska dricka en snabb kopp kaffe, sen ska jag ge mig ut och köra bil.

// Noa




Kommentarer
Postat av: Fågelexperten

Oh oh oh!!! Pick me Pick me! Jag vet, jag veeeeeeet! Det är den där lilla genomskinliga slajmgrejen... inte gulan för det är pippins näring!

2008-12-24 @ 23:51:04
Postat av: Noa

Som sagt där e iaf nåt som gått in när det gäller pippisar =)

2008-12-25 @ 01:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0