Intervju!


Då var det dags att gå på intervju igen!
 
Jag kände faktiskt på mig att jag skulle bli kallad och mycket riktigt, idag ringde dom ;)
 
Ser det mest som en kul grej först och främst, vill höra lite vad de kan erbjuda osv. Jag menar, jag vet ju vad jag har, men man vet aldrig vad man får, däremot så hade det varit skönt att slippa pendla och kan de erbjuda fler timmar är det ju bra. Sen hoppas jag att jag slipper gå ner på nybörjarlön om jag får jobbet, jag har ändå C-lön idag.
 
Men som sagt får jag se vad de kan erbjuda och sen får jag ta ställning till vilket bolag jag vill jobba för om det skulle bli aktuellt. Men det är skönt att man fortfarande är intressant på arbetsmarknaden och att jag faktiskt kan gå på intervju och känna att det är dom som vill ha mig, kan dom inte erbjuda mig bättre saker än vad jag har idag så blir det inte heller aktuellt för mig att byta arbetsgivare.
 
// Noa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0