Kvinna i uniform ;)



Det var alltså väktare jag skulle bli nu när jag snart blir stor =)

Bolaget ringde idag och givetvis missade jag deras samtal och fick ringa upp, efter lite inledande artighetsfraser fick jag besked om att de fått ett bra intryck av mig och att de ville skicka mig på utbildning med start den 26 mars, utbildningen är på 9 dagar, måndag - fredag ena veckan och måndag - torsdag veckan efter.

Sedan blir det tre månaders arbetspraktik och sen blir jag behovsanställd.

MEN jag får utbildningen betald, så jag har på så vis sparat 10 000 och jag får en anställning, bara det är ett steg i rätt riktning.

Min systers väninnas syster gick utbildningen privat och bekostade den själv via väktarskolan, men hon har inte fått något jobb ännu, nu får jag utbildningen via BYA och den kan man inte gå som privatperson, utan "För tillträde till dessa utbildningar krävs att anställning finns i ett auktoriserat bevakningsföretag"

Men det kommer bli kanon och dessutom får jag köra bil i jobbet, vilket jag har strävat efter länge.

En tidig födelsedagspresent kan man väl säga =)

// Noa
 


Kommentarer
Postat av: Jessie

Stort grattis Noa! Vad kul! :)

2012-03-15 @ 15:45:34
URL: http://juppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0