Grattis lilla mamma!!



Sitter här med en kopp kaffe och ska snart hoppa in i duschen, för om en stund bär det hem till mamma för att fira henne på hennes födelsedag!!!

Det snöar ute, men blir bilen ändå, måste börja vänja mig då hon med jobbet lovat att ringa mig på måndag =)

Sen tänkte jag vara snäll mot mamma och installera mer ramminne i hennes laptop, nu när jag köpt en ny dator behöver jag inte det gamla minnet heller. Jag hade nämligen tidigare skaffat mer minne till den laptopen och så installerade jag minne åt pappa för längesen, men när jag övertog hans laptop så stal jag tillbaka minne innan mamma fick min gamla. Men nu får hon en snabbare dator till sin facebook iallafall haha, även om det för hennes del inte har så stor betydelse.

Men jag lär få lite minne över, så är det någon som behöver?



 Det är DDR2 667Mhz SO-DIMM 5300. Och jag tror där blir ett 2GB och ett eller två 500MB minne över.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0