Åhhhh

 

I tisdags förra veckan var dom och bytte lås hos mamma. I torsdags när vi var hos min syster åkte min svåger iväg för att kolla om de kunde göra kopior på dessa, men fick till svar att det var bara ett ställe i stan som kunde göra dessa. Så jag fick en nyckel med mig i torsdags för att jag (när jag ändå gick förbi nyckelaffären idag) skulle gå in och höra om de kunde göra kopior.

Imorse gick jag förbi där och fick veta att man var tvungen att beställa dessa via Akelius och sen hämta dom där. Så vi beställde två och några minuter senare ringde butiken upp och sa att de var klara. Frid och fröjd så långt alltså, förutom att dom kostade 177.50 kr styck.

Så får jag ett samtal nu på kvällen och då visar det sig att en av assistenterna varit och gjort två nycklar i fredags! Och sen har hon inte ringt och berättat detta. Och det var inte det vi kom överens om heller.

Så nu sitter vi här med 4 nycklar (två till ingen nytta och 355 kr fattigare för dessa två)

Jag blir så trött!!!!!!

KOMMUNIKATION är tydligen inte ett ord som finns i den assistenten som jobbade i fredags ordförråd.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0