Pixie och Freddi



För ett tag sen fick jag ett mail från en tjej som köpte min Freddi, (pippin till höger), för hon kunde dessvärre inte ha kvar fåglarna och undrade om jag ville ta dom.

Det hade jag kunnat göra, men då jag redan har 6 små papegojor så tycker jag och säkert min grannar att det räcker med dom.

Hur som helst så fick hon kontakt med en tjej som kunde tänka sig att omplacera dom, sen hörde jag inte mer. Så häromdagen var det en kille som tog kontakt med mig, för han hade sett på ett ställe att jag hade fött upp ungar tidigare, jag tipsade honom om Pixie och Freddi och skrev att han kunde alltid skicka ett mail till tjejen och höra om de blivit omplacerade ännu. Det hade dom inte för den här tjejen som skulle ta dom hade inte hört av sig.

Så imorgon åker den här killen och hämtar Pixie och Freddi!

Slutet gott, allting gott!! Och de får vara tillsammans =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0