Mycket att göra idag...

Tänkte strax hoppa in i duschen och sen bär det iväg, men tittar jag på taket på huset jag ser från mitt fönster så blir det nog att skrapa rutorna.

Ska iallafall en snabbis till mamma, tänkte ta Forex och växla lite pengar, sen ska jag köpa en ny gaspatron till min sodastream... Hmm, vad ska jag mer göra? Jo, jag måste in på Onoff eller Siba eller nåt med och klämma lite på deras mini pc och se skillnaden på en 10.1 och en 11.6 tum och sen tänkte jag ta en sväng förbi Netonet som öppnat här i stan.

Är ganska sugen på en mini laptop faktiskt, smidigt som fan när man ska någonstans och slipper asa på min "stora" 14.1 tums laptop jag har idag. Men vi får se, jag vill såklart se skillnaden på storlekarna först, sen får jag kolla vad dom innehåller.

Helst vill jag ha Windows 7 home Premium till den och inte Windows 7 starter och då känns det som att jag måste klättra upp till en 11. nåt skärm, för alla de minsta 10.1 tums skärmarna har bara starter i sig.

Men vi får se vad jag springer på för något =)



// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0