Dubbelsuck...

Min jävla buk har börjat bråka igen..Efter ungefär 5 månader... Jag fattar inte det, det är förvisso aningen mildare än senast då jag knappt kunde gå eller stå eller sitta eller någonting, nu är det mest hastiga rörelser som gör att jag får snoront. Sen inatt vaknade jag av tandvärk, en helt annan tand än den jag lagade häromveckan, hur stora är oddsen? Tror jag har någon slags infektion i kroppen helt enkelt, eller så är det pappa som straffar mig...

Sen fick jag brev från Moderna Försäkringar idag, daterat den 29 april med ett likadant papper som jag skickade in till dom den 30 april. Så jag ringde för att kolla om dom inte fått in det pappret, det hade dom såklart inte fått. Så jag får fylla i det igen. Nu var där förvisso utbetalningsbegäringspapper med idag, det fick jag inte senast. Kruxet är att min syster måste skriva under sitt eget papper, så oavsett kunde jag inte posta det idag.

Men nu har vi iallafall fått alla uppgifter vi behöver till bouppteckningen så den kan bli inskickad och registrerad så att vi kan upplösa dödsboet. För nu är jag trött på allt detta utskrivande av papper som ska skickas hit och dit och kors och tvärs. Det är fan ett heltidsjobb att skicka såna dödsbevis papper överallt.

Men lite roligt i allt det tråkiga, nästa vecka åker mamma till sommarsol och stannar under 14 dagar =) Det är hon värd min lilla söta mamma!!! Så får hon träffa massören Jörgen med som hon pratat så gott om, nu när hon är solo och singel och ledig ;) Och jag åker på att köra hem till henne och vattna hennes blommor, men det gör jag så gärna, får hoppas blommorna överlever min tillsyn bara, annars blir mamma inte glad på mig. Men åker jag till Thailand i höst, lite beroende på hur det blir med jobb/praktik och så...Så får mamma passa mina fåglar, tjänster och gentjänster =)

Norrbro ikväll och jag hoppas på vinst för HIF såklart =) Hoppas även att buken inte gör sig påmind alltför mycket.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0