Härligt!!!

Min dag har bara varit sååå bra idag =)

Imorse körde jag och lämnade in bilen och fick en (gratis!!) lackbehandling, så nu skiner lacken och skiten kommer inte fastna lika lätt heller, så det är nice. Innan gubbarna kom på plats och jag fick lämnat mina nycklar och så, så passade jag på att ringa Helsingborgshem och jag hade tur för ingen annan hade bokat övernattningslägenheten, så L och J har boende när dom kommer och hälsar på iallafall =)

Under tiden som dom lackskyddade min bil så gick jag hem till mamma, en promenad på ca 40 minuter, sen gick vi till Väla och för första gången i mitt liv kunde jag shoppa utan att behöva titta på prislappen, så det blev en ny klocka minsann =)

Innan har jag varit inne på en klocka med både analogt och digitalt ur, jag ville ha svart stållänk på den, men det är omöjligt, såvida man inte vill betala 15 000 och det var jag inte så sugen på. Så jag fick tänka om och därför blev det den här oranga historian istället =) Som jag både kan duscha och bada med, men inte dyka, men hur ofta gör jag nu det då?



Sen promenerade jag från Väla i 40 minuter och hämtade min fina blanka pärla och nu är jag hemma. Men för att summera det hela så har jag alltså både fått en ren och fin och lackskyddad bil, jag har fått träffa mamma, jag har motionerat och jag har köpt en schysst sommarpresent åt mig själv =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0