Födelsedagskalas !! =)

Blev att köra till mamma och fira yngsta systerdotterns 9 års dag idag =) Syster med familj hade varit och plockat jordgubbar och passade då på att svänga förbi hos mamma efteråt så jag körde dit jag med =)


Kolla min sista jordgubbe, helt hjärtformad när man delade den.

Jag skulle bara fota min jordgubbe, men då protesterade dom allihop och jag fick fota hela sällskapet =)







Sen har jag mailat min handläggare och frågat om det finns möjlighet till semester, så vi får se vad han svarar helt enkelt.

Var lite roligt, för jag försökte boka en plats bredvid mig åt T till matchen imorgon på nätet, men det gick inte att ta en plats så mitt i en rad tydligen, utan då hade jag fått ta bägge som var lediga. Men T hade knallat upp på Intersport och han hade fan lyckats få platsen bredvid min ändå, fast han trodde att jag satt högre upp =)

Sen letade vi efter mammas halsband och vad hittar vi då? Jo, laddaren till min GPS som jag fick efter pappa och som vi letat oss halvt fördärvade efter =)

Man kanske skulle köpa en lott idag?

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0