Så jävla roligt =)

Ni som ännu inte har testat New Super Mario Bros till Wii - Gör det!! Så jävla roligt =)

Dock är det inte så bra att spela på nätterna då där kommer ljud från kontrollen även om ljudet på tv:n är avstängt, så man kan inte smygspela =P



Sen har jag beställt såna här skydd idag, så jag får oranga kontroller, väntar med spänning på att där ska komma ett orange skal till Wii och orange skydd till min Wii Balance Board som snart borde dyka upp.



Men nu är det åter dags att kasta mig in i Nintendos underbara värld, med mitt ny chippade Wii och mina 32 spel =) Och idag kom min vanliga handkontroll som jag beställde igår, så nu kan jag prova mina Zelda GC spel med =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0