Söndag!!

Så har ännu en vecka passerat.
Tiden går så sjukt fort och jag missar allting känns det som. Tidigare i veckan var det ett obemannat solarium som exploderade precis där jag bor, men jag märkte ingenting, igår var där något ljusfenomen över hela södra Sverige, som jag missade och då i december missade jag jordskalvet. 
Så vad har jag lärt mig av detta? Jo, att skulle jorden gå under, så kommer jag missa det också =)
 
Blev inget inkassojobb förresten, men vi får se, de skulle spara mina ansökningshandlingar om det skulle bli något längre fram iallafall.

Denna veckan som kommer blir lugn i jobbsökandets tecken och sen på torsdag ser det ut som att jag ska få prova på livet som Malmöbo, med tillgång till garage, badkar och skön dubbelsäng och två katter att kela med =) Hoppas bara att jag får tillgång till internet, så ska det nog bli riktigt bra det där.

Men nu är det dags att kasta in handduken för ikväll!

// Noa


Kommentarer
Postat av: Pamso

Livet består av mer än internet smulan... om du skulle vilja leka med Lotta så ligger hon i den prickiga påsen under hyllan :)

2009-01-21 @ 16:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0