Halsont =(

Sitter här och försöker bli av med det onda i min hals, men det är väl sviterna efter att ha passat en sjuk systerdotter två dagar på raken i veckan. Hoppas bara att det inte blir värre, för jag ska juh till Arlöv/Burlöv imorgon och festa och det vill jag inte missa för att jag har lite halsont.

Ska till Malmö en vända med, leka med katterna och ta ett bad med en trevlig badbomb innan jag ska till Arlöv/Burlöv och det vill jag inte heller missa när jag nu har chansen. Sen vet jag att där finns massa gott te i Malmö, har jag tur finns där kanske glass i frysen också =)

Den här kvällen blir iallafall lugn, med varmt te, några bitar Toblerone och en massa avsnitt av Tre Kronor, får se om jag hinner hela slutet ikväll.

Släppte ut mina fåglar idag, men det var bara mina två gröna herrar som ville flyga, passade dock på att göra rent i Labans illaluktande holk så nu är där rent och fint och ombonat med Ahmeds överkonsumerade pappersremsor. Efter flygturen hittade bägge mina herrar hem helt själva, i rätt bur även om Zelda var inne och hälsade på hos Laban och Gizmo en vända, vilket inte uppskattades av Laban.

Ha en trevlig helg kära klanisar!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0