Ny bil?

 
Nu har jag hamnat i ett sånt läge att jag faktiskt överväger att byta in min lilla racerbil mot en ny bil. Jag tycker om min bil, men att lägga nästan 10 000 kr på en service på en snart 6 år gammal bil, som inte blir värd mer med åren heller.
 
Alternativet är att serva den någon annanstans såklart och behålla den, men byter jag in den, så får jag en ny fin racerbil och den jag kikat lite på och förhoppningsvis ska provköra idag är en Honda Jazz.
 
 
Jag är ju inte jätteledsen heller för att den finns i orange ;)
Och jag blir inte lyckligare för att jag är rikast på kyrkogården när jag dör, så vad säger man nuförtiden? YOLO =)
 
Jag har inte bestämt mig än, men jag vet vad det lutar åt!
Tänk, en ny, fin ORANGE bil! Billigare att serva, antagligen ännu bekvämare att köra, med usb/aux hål (som fanns på Picanton år 2009 och år 2011, men inte år 2010, vilket B med upptäckte när dom köpte sin Picanto) och annat lull-lull.
 
Den som lever får se helt enkelt!
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0