I väntans tider...

 
Den 28 juni var jag och visade upp min bil, då lacken släppt precis i skarven vid tanklocket. Jag skulle få ett lackstift och det skulle ta cirka en vecka. Nu har det gått mer än två månader och det ska kollas upp och återkommas. Blir så trött, så nu har jag själv mailat Honda. Hoppas det går fortare den vägen än via bilfirman.
 
 
Den 8 augusti kraschade min bottenplatta i mitt ena högskåp, idag ringde jag Ikea för fjärde gången, då jag fortfarande inte fått någon ny bottenplatta (trots att det heter att de har skickat två, den senaste i måndags förra veckan och det skulle ta 3 max 4 dagar att få den) Nu har jag iallafall fått ett sms, så att jag kan åka till varuhuset och hämta en ny, de får helt enkelt bryta en förpackning åt mig.
 
Det är helt sjukt att det här landet verkligen står helt still under vissa perioder under året!
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0