INTE okej.....

 
Igår när jag vaknade och hade jobbat 48 timmar under veckan och hade 12 timmar kvar, så kände jag att jag verkligen inte ville åka till jobbet, jag var så jävla trött. Men jag är plikttrogen och vill inte sätta mina kollegor i skiten, så jag körde naturligtvis till jobbet ändå.
 
 
När jag kom hem imorse och såg att de eldat på en bil i min gata, precis utanför min port, så är jag ändå glad att jag jobbade inatt.
 
 
På jobbet står min bil iallafall inlåst bakom staket om nätterna.
 
 
Det är INTE okej att elda bilar överhuvudtaget, men bilen som brann stod på en handikappruta och om det nu faktiskt var en bil med handikappstillstånd som brann så är det om möjligt ännu värre. Jag har två ben jag kan gå med, bussar jag kan ta, men för vissa människor är bilen deras enda möjlighet till förflyttning. 
 
Sen hoppas jag att de ger fan i min bil, när jag köpte den var det 8 månaders leveranstid på en orange bil, nu hade jag tur att där stod en orange i hela Sverige, i Malmö, med navigator i, som kunde levereras tidigare, men jag har ingen lust att vänta i 8 månader på en ny orange bil och en annan färg är otänkbart.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0