Tjat...tjat...tjat!

 
Egentligen är det väl meningen att man ska vila upp sig när man är långledig??
 
Dock både ser och jag känner jag mig som en jävla zombie idag, jag är så sjukt trött och snart kallar plikten igen, det ska bli skönt på ett vis, för när jag jobbar hinner jag inget annat än att just jobba... Och då kan ingen tjata på mig! Blir rena semestern...
 
Fast jag vet att folk menar väl med sitt tjatande!
 
Lägenheten går iallafall framåt, lite varje dag så blir det nog bra tillslut, riktigt bra till och med, men vägen dit är lång och jag orkar inte ta allt samtidigt, så det får ta den tid det tar, men alla möbler är monterade iallafall och jag sover gott i min riktiga säng.
 
Har haft en fantastisk helg, även om jag inte sovit så mycket, och igår uppstod Pams igen efter att ha varit på villovägar ett tag och idag ringde hon och väckte mig med glada nyheter, okej, lite tjat där med, men hon fick mig att ta tag i saker =) Tack Plamlela!
 
Nej, nu blir det ryggläge i soffan, så jag orkar fira jul imorgon!
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0