Kostsamt!

 
Imorse var det dags för den årliga tandläkarundersökningen samt en provosorisk lagning av en tand där jag bitit av en del av den gamla lagningen.
 
Så långt var ju allt okej, dock kommer det att krävas en ny krona på den tanden. Kronor är dyra grejer, du får ju en bättre begagnad bil för de pengarna liksom.
 
Men jag har redan en bil, så jag får väl lägga pengarna på den där kronan istället!
 
Sura pengar är det iallafall, som jag hellre lagt på roligare saker, men men, tänder måste man ju ha trots allt.
 
En klen tröst var iallafall att jag fick beröm av både tandläkare och tandsköterska för att det var rent och snyggt i munnen på mig och jag hade inga hål.
 
// Noa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0