Ge fan i min tvättid!

 
Jag blir så jävla förbannad på dessa ickesvenskar som försöker stjäla ens tvättider gång på gång och så tror de att de kan komma undan med att "jag inte förstå svenska"
 
Nä, men lär dig svenska då och sluta stjäla andras tvättider!
 
Jag skiter väl i om du har 8 ungar och måste tvätta deras kläder, det får du göra på din egen tvättid. I det här landet får man BOKA tvättid och sen tvättar man på den tiden man har BOKAT, inte före och inte efter.
 
Jag fick henne att plocka ut sitt skit och hon kan använda torkrummet hela MITT pass, för jag behöver det inte. Men det är fan inte okej att bete sig hur som helst!
 
Jag har pratat med andra grannar som också upplever problem i tvättstugan och under de dryga 10 åren jag har bott här, var det aldrig problem under de första 8 åren. Sen flyttade problemen in som ett brev på posten ungefär.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0