Duktig!

 
Jag kan verkligen inget om bilar, förutom att tanka och köra och däck har jag ju bytt med. Men annars kan man alltid betala någon för att göra det man inte kan själv, så jag klarar mig rätt bra ändå.
 
Hursomhelst så var det dags att byta torkarblad, dels var de gamla kassa och dels hade gummit lossnat lite på det ena bladet. Sist det hände så bytte min syster dom åt mig och allt var frid och fröjd.
 
Igår garderade jag mig till och med och frågade syster om hon kunde hjälpa mig att byta när jag ändå ska vara fylletaxi åt henne på fredag och det var inga problem.
 
Så imorse bar det iväg till Biltema för att köpa nya och gissa vad?
 
Jag kunde faktiskt byta dom själv! ;)
 
Och ja, även om det inte var så krångligt så är jag ändå stolt över mig själv, då jag aldrig gjort det tidigare!
 
// Noa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0