Kluven

 
Det var inte så lätt att ställa om från natt till dag, gick upp tidigt igår för att jag skulle kunna lägga mig i tid så att jag skulle kunna sova innan min intervju.

Det gick ju sådär, för jag somnade framför tv:n igår, vaknade vid 1 och kunde inte somna om. Vågade inte ens titta på klockan för att jag visste hur stressad jag skulle bli.

Mycket riktigt, imorse hade jag ställt klockan på 7:15 innan min intervju, kl 8 vaknade jag med ett ryck och fick kasta mig i duschen och kasta på mig kläder och köra.

Hur gick intervjun då?

Det kändes jättebra när jag väl satt där och de tyckte att jag hade en helt perfekt bakrund till detta jobbet, MEN så blir jag splittrad.

De behöver få in folk till den 1 maj, jag har ett vikariat fram till den 25 maj, så jag kan inte hoppa på nåt nytt innan juni. Sen är det helt andra arbetsuppgifter på det nya stället jämfört med vad jag gör idag, MEN det ligger i Helsingborg och har man tur hade man kanske kunnat få en dagtjänst. Även en 100% nattjänst hade ju varit helt okej, för jag slipper pendlandet.

Ja, jag har lite tid på mig att fundera själv med. Jag vet ju vad jag har, men man vet aldrig vad man får.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0