Ropa inte hej.... men kanske lite tjena =)


Ett par stenar har fallit från mitt bröst, eller ja, än kan det fortfarande hända saker, men jag hoppas inte det.
 
När schemat kom för november blev jag helt knäckt, jag hade fått 43 timmar och 12 minuter och behövde minst 80 timmar i november för att uppfylla ett nytt arbetsvillkor. Sen imorse när jag vaknade så fanns där pass att plocka så att jag kom över min kvot, då föll första stenen.
 
Andra stenen föll när min chef i Perstorp ringde och frågade om jag vill bli reserv på bilen jag kör nu, detta innebär bland annat att jag kommer att gå på 5-2 schema under fyra månader när en av mina kollegor är tjänstledig.
 
Detta känns sjukt bra!!!
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0