Uniform!

 
Blev visst en heldag idag!
 
Först ringde jag och fick besked att du måste komma ner NU och hämta dina kläder, så jag fick kasta i linserna och köra. Sen blev det en snabbgenomgång av PDA:n så att jag kan utföra mina jobbpass i helgen.
 
På vägen hem fick jag ringa min fantastiska syster och be henne om hjälp att lägga upp mina uniformsbyxor, så eftermiddagen tillbringades hos henne.
 
Blev rätt förvånad över att jag fick så mycket kläder, nere i LA fick jag ett par byxor och en stickad tröja. Idag kom jag hem med 2 pikétröjor, 2 skjortor, 2 par byxor, en stickad tröja, en jacka, en slips, en slipsnål och en keps. Det är ju en hel garderob nästan! 
 
Men nu är jag äntligen hemma =)
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0