Jula!

 
Varför har ingen berättat att de har skor på Jula för?
 
Jag äger rätt många skor, men får ont i fötterna oavsett vilka jag använder, fast av något par får jag ont på ett ställe, av ett annat par får jag ont någon annanstans osv osv.
 
Sen måste jag ha nya jobbskor med för den delen och de måste vara svarta (eller mestadels i alla fall).
 
Såg på Julareklamen att de sålde de här för 149 spänn, inte skitsnygga kanske, men tänkte att jag kunde kanske ha dom att jobba i.
 
Men inne på Julas hemsida hittade jag istället de här skorna och de ser ju betydligt trevligare ut och kostade faktiskt bara 169 spänn.
 
Dessutom visade det sig att de säljer vanliga "fritidsskor" för 229 spänn och jag behöver ett par vardagsskor som inte klämmer på min ena lilltå, så det blir nog allt ett besök på Jula imorgon, alternativt nästa vecka =)
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0