Usel service!

 
Idag hade jag fått ett paket och jag trotsade vädret för att gå och hämta det, MEN så hade jag råkat radera sms:et med posten B xxxx koden.
 
Tror ni att dom var hjälpsamma på Hemköp eller? Nej, varför ska man bemöta människor trevligt? Det är ju dumt!
 
Jävla rövhål rent ut sagt, för de hade kunnat blippa mitt körkort och sett vilket paket som är mitt och i vilken hylla det befinner sig, men det är ju för mycket begärt tydligen. Trots att jag visste att det kom in idag och vilken avsändare det är.
 
Men ja, då får det ligga där och ta en massa plats istället. Jag väntar fler paket nästa vecka, men funderar allvarligt på att vänta till sista uthämtningsdagen på just det här paketet, bara på ren jävelskap! Har dom så många paket borde dom väl vara tacksamma över att bli av med dom snabbt kan man tycka, men så är ju inte fallet, då kan det fan ligga där i någon vecka extra med!
 
Nu har jag det vanliga kollinumret, så jag kan hämta ut det OM jag vill, men det är inte det viktigaste av mina försändelser, just därför kan det ligga och ta massa plats i deras hyllor ett tag istället.
 
Stolpskott!
 
// Noa

Kommentarer
Postat av: Posten AB

Hej Noa,

Tråkigt att du inte fick ut ditt paket. Pga säkerhetsskäl måste ombudet ha koden för att du ska få ut ditt paket. Det går även bra att hämta ut ditt paket med ett kolli ID (sändnings nummer) som du eventuellt ska ha fått av din avsändare via mail.

Du är alltid välkommen att kontakta vår kundservice på tel nr: 020-23 22 21 för ytterligare information. Önskar dig ett gott nytt år.

Mvh. Juan på Postens Kundservice http://www.posten.se

2013-12-30 @ 13:25:30
URL: http://posten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0