Suck!

Fördelen med att jobba helg är att man slipper all jävla rusningstrafik när man ska hem en vardagsmorgon, med idioter som bland annat inte fattar att man ska köra ut från påfarten så snabbt som möjligt, utan de ligger i påfarten på motorvägen till den tar slut och förväntar sig att alla ska flytta sig för att de vill komma ut på vägen då.
 

Nackdelen med att jobba helg heter FASTIGHETSJOUR!!!!!
 
Jag fullkomligt HATAR fastighetsjourer, de tar lång tid, det kan dyka upp vad som helst uppenbarligen och de kan komma när som helst på dygnet, men framförallt de helger jag jobbar tydligen.
 
I lördags hade jag en hel drös och likadant inatt, hoppas det blir lugnare imorgon.
 
Oftast gillar jag mitt jobb, men just nu kan jag kräka på dessa jävla fastighetsjourer!
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0