Inbrott

 
 
 
Om man bortser från nåt inbrott när jag gick under upplärning och några källarinbrott så var jag på mitt första riktiga inbrott inatt.
 
Nu var där inga kvar när jag kom till platsen, men dörren var uppbruten och uppreglad och jag visste ju inte om där var folk kvar inne i byggnaden.
 
Jag ringde polisen, men dom var inte så intresserade av att komma dit utan tyckte att jag skulle bomma igen så gott det gick ungefär, så det fick jag ju göra.
 
 
Resten av natten fick jag köra som en jojo fram och tillbaka till Klippan med, hade 5 larm allt som allt och det blev rätt stressigt, men jag var färdig ca 15 min innan min sista öppning iallafall.
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0