Beslutsångest!

 
Jag har beslutsångest!
 
Idag har jag en Xperia mini som jag är nöjd med, förutom att internminnet är obefintligt och många appar går inte att flytta över på minneskortet, så när jag får uppdateringar på mina appar skriker telefonen om att minnet är slut, trots att jag har ett stort minneskort.
 
 
Så fick jag ett sms av min syster om att Samsung har en mini telefon, en S3 mini rätt billigt. (Har nämligen lärt mig en sak sen jag köpte min gamla SE Satio för 4500 kr när den var typ helt ny och sen fick problem med den och inte kunde reklamera den, att aldrig köpa en så dyr telefon igen, då är det bättre att köpa billiga telefoner och hellre köpa en ny då och då)
 
 
Hursomhelst så får jag beslutsångest, för jag vill ha en liten telefon, men små telefoner går inte att få tag på idag känns det som. Och det är stor skillnad storleksmässigt på en Xperia mini och en S3 mini som ni kan se här på bilden jag ritat upp.
 
S3:an är ju värsta tegelstenen i jämförelse, tunnare förvisso och har mer internminne osv osv, men den är ju skitstor, så nu är jag i valet och kvalet om jag ska beställa en eller skita i det.
 
Någon som har tips på nån annan liten bra telefon?
 
// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0