Nattens promenad!

 
 
 
Km jag gått 13.97
Kalorier jag bränt 918
Tiden jag gått 2 timmar, 51 minuter och 25 sekunder
 
 
Ställen jag besöker varje natt
 
Anledningen? Jag hade precis kommit till Örkelljunga, men fick larm i Klippan, så det var bara att vända bilen och köra ner till Klippan. För att sen ta mig tillbaka till Örkelljunga, så jag fick stressa lite sen resten av natten.
 
Som ni förstår så blir det rätt många mils körning på en natt och det är mindre kul om man tagit sig upp till Örkelljunga eller ännu värre Skånes Fagerhult och måste vända tillbaka till Klippan på larm. Det är inte roligare på andra hållet heller, om man är i Klippan och får larm i Skånes Fagerhult.
 
// Noa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0