Stressigt!



Det är sjukt stressigt att pendla, jag skojar inte.

Det började med att tåget var 10 minuter sent imorse när vi kom till Malmö, så jag missade såklart min anslutningsbuss. Men där gick en så jag var framme 7:52, så jag hann i tid ändå.

När jag skulle hem hann jag med 16:54 bussen, vilket resulterade i att jag var hemma 18:30, den halvtimmen betyder mycket när man är uppe kl 4:30. Men när bussen väl kom till Malmö C så var den nog med sen, för jag hann precis till tåget och hann sätta mig ner så började det rulla.

Annars har det varit en rolig men intensiv dag, vi är typ 18 personer, varav 5 tjejer, 4 pers från Helsingborg, 2 från Malmö och en hel drös från LA, en från Göteborg och 2 från Kiruna. Men det är ett trevligt gäng och vi blir bortskämda med frallor på förmiddagsfikat och till lunchen är det buffé med en fiskrätt, en kötträtt och en vegetarisk rätt och en soppa och salladsbuffé varje dag och på eftermiddagen får vi kaka, kommer bli fet på kuppen haha.

Nu flyger pippsen och det blir ryggläge för mig innan jag ska sova! Heeeeelt slut är jag.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0