Sötnöt!



Fick precis ett sms från A, han skrev att han känner sig ledsen och deppig för att vi inte kommer ses om dagarna längre nu när jag börjar min väktarutbildning på måndag och sen går min praktik på väktarbolaget för att sedan jobba själv.

Och jag kan inte annat än att hålla med honom, för vi har haft riktigt roligt tillsammans de senaste veckorna.

När vi skaffade busskort åt A i veckan fick han en rosa bussficka, vilket var lite kul, för jag har "mobbat" honom för hans fjolliga rosa tändare  i några veckor nu, en rosa bussficka var liksom pricken över i:et. Att jag sen fick en grön bussficka igår av samma försäljare på Skånetrafiken gjorde saken ännu bättre =)

Men jag måste erkänna att även om vi kommer hålla kontakten framöver så kommer det kännas tomt utan A om dagarna.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0