Mitt nya liv! =)


Min första egentillverkade nätverkskabel

Har haft en riktigt bra och rolig start på mitt nya liv, som vi har skrattat och haft trevligt hela dagen! Och dagarna går fan mycket snabbare än på Folkis. Även om man är där en timme längre =)

Idag har vi bland annat fått veta att vi är 4 personer som ska ingå i Multimediagruppen, jag, A och två killar till, där vi ska syssla med IT, Film, Foto och Radio, så det kommer bli skitkul.

Så i förmiddags var jag och A på Kjell och Co och köpte grejer till våra nätverkskablar som vi lärt oss tillverka själva idag =)

Blev dock ingen hemmalagad mat idag, för det var falukorv och det är jag jätteallergisk emot, däremot satte jag upp mig imorgon när det är fisk, men man kan köpa en Finduslåda för en tia med, så det är kanon!

Kort och gott har det varit en kanondag och jag ser fram emot morgondagens utmaningar!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0