Härligt LA



I förmiddags ringde bevakningsbolaget och ville träffa mig idag, så det var bara att promenera hem och snabbfixa håret och plocka bort mina piercingar och sätta mig i bilen och köra.

Hade fått tid kl 13 och jag var där i hyfsad tid, problemet var bara att p-automaten inte ville fungera. Där stod en herre framför mig som provade med mynt, som provade med ett kort, och så nästa och med det tredje kortet fick han ut sin biljett.

När jag stoppade i mitt kort sa automaten bara att mitt kort var oläsligt och den reagerade inte ens när jag stoppade i mynt i den. När jag försökte ringa numret för att felanmäla skiten så säger en röst hej och välkommen till Landskrona blablabla och så blir jag bortkopplad. Känner stressen då det inte är så snyggt att komma försent på en intervju. Så jag får helt enkelt gå och ringa på dit jag ska och fråga om det finns någon annanstans jag kan stå i och med att p-automaten inte tar mitt kort, så han dirigerade mig bort till Citygross där jag kunde stå med p-skiva.

Intervjun gick väl sådär, de (tre herrar) var nog inga vana intervjuare och emellanåt blev det lite stelt och krystat, men vi får se vad som händer, jag är iallafall en intervju och en erfarenhet rikare nu! =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0