Min dag i bilder



Vaknade en kvart innan klockan ringde imorse



Sen satt vi och frös under förmiddagen, så T fick ha vantar inomhus



C fick den stora äran att fota min rumpa



På lunchen gick jag och hämtade mitt Nettoblad hos T som vanligt, då posten vägrar dela ut det hemma hos mig fast jag har gångavstånd till Netto och T måste köra bil för att komma dit.



Sen fick jag mitt nya Mastercard som jag hoppas ska fungera bättre än mitt senaste Visa.

Däremellan dog mammas tv och gick över till Telia digitaltv, jag och C var på ett ställe och kollade läget, vi käkade en kebab och sen jag kom hem har det bara varit allmänt stressigt.

Men vi bestämde att vi skulle gå ut på onsdag iallafall, jag och flixen om det inte är full storm ute =)

// Noa


Kommentarer
Postat av: Jillsan

Nice ass babe ;)

2012-01-02 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0