Hektisk förmiddag!



Kl 8.30 ringde BP mig, för jag hade skickat in en ansökan till dom igår och nu ville hon ha en intervju med mig.

Snabbt in i duschen, fick snabbklippa håret med uppe på skallen för har inte orkat klippa mig på över en månad.

Sen fick jag kasta mig i bilen och köra till Maxi. (Eller ja, jag fick snällt skrapa rutorna först.)



För på Maxi sålde dom cocosprickar för 29.95 kg om man handlade för 100 kr. Och jag tycker faktiskt om cocosprickar!

Sen hem, lämna av alla grejer och knalla bort till BP för min intervju.

Intervjun kändes okej faktiskt, men vi får se om det blir nåt, oavsett så är det en erfarenhet bara att gå på olika intervjuer. Men jobbet går iallafall ut på att vara IT-Support på ett datorprogram i Windows året ut, lönen är helt okej faktiskt, för att vara i den branchen och jobbet ligger vid stationen i LA, så man kan med fördel åka tåg dit.

Så nu håller vi alla tummar! Även om dagen inte blev som jag hade tänkt mig.

// Noa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0