Studiebesök..



Studiebesöket gick bra faktiskt, dock var där fullt där jag var idag, men jag åkte med högsta hönset ner till söder och kollade in de lokalerna.

Sen känner jag ju A sedan innan och han och jag kommer antagligen att bilda grunden för en ny grupp inom foto och filmredigering. Det är ju precis sånt jag sysslar med på min fritid och som jag tycker är roligt =)

Blev dock ingen lunch idag, för mitt besök drog ut lite på tiden och tydligen kunde C inte vänta med att äta till kl 12:15 heller, men det är ju hennes förlust.

Blev dessutom medbjuden på bowling ikväll, dock har jag bara bowlat en gång och sen skulle varken E eller A dit, samt att jag är förkyld som fan, så jag hoppar faktiskt över det.

Men jag är fortfarande övertygad om att detta kommer att bli helt kanon! Gymmet har jag fortfarande tillgång till och E var lite sugen på att träna om jag gör det, och även nere på söder kan man käka hemlagad mat från grunden för en tjuga om dagen =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0