Min dag i bilder!



Är det någon som kan berätta vad den här skylten innebär??? Annars kan jag göra det!!

Det betyder att det är en handikappsruta där det krävs HANDIKAPPSTILLSTÅND för att stå och att man får stå där 7 dygn.

Den skylten kom upp i min gata i tisdags eller onsdags förra veckan, ändå har jag sett 6-7 olika bilar som stått där sedan dess och jag blir jävligt förbannad rent ut sagt. Det är så sjukt jävla respektlöst att ställa sig på en handikappsruta när man inte behöver den.

Min mamma har handikappstillstånd och det beror kanske på det, att jag inte är lika nonchalant som alla andra, vad vet jag?!

Imorse innan jag skulle sticka, så träffade jag E och stod och pratade med henne och då kom där faktiskt en p-vakt och botade den röda bilen, HA! Det gjorde mig riktigt glad, för då kanske folk lär sig? Men antagligen kommer där fortsätta stå vanliga dödliga på den platsen framöver ändå.



Sen bar det vidare.

Kommer ni ihåg vem som bor på "huset"?

Jaaaa, körde såklart till mamma idag, får passa på nu innan jag ska börja jobba =)



Vi skulle gått till Max och ätit, för mamma behöver få rosor på kinderna, men då jag tycker alla Max burgare smakar likadant, så lurade jag med mamma till Burger King istället =)



Hon är söt, min lilla mamma <3



Regnet hänger i luften och snart kommer min bil vara jättesmutsig igen, så passa på att njuta av hur den blänker =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0