Nu så...



Får väl säga att den värsta besvikelsen har lagt sig vid detta laget, jag tillhör ändå de lyckligt lottade som kan bära linser. Det är lite pill, men det finns inga risker med linsbärande iallafall.

Jag hoppas såklart fortfarande att tekniken ska utvecklas så att de kan operera mig en vacker dag och under tiden får mina pengar gotta till sig på banken ;)

Nu kom posten så jag ska strax knalla och hämta paket på Hemköp och sen ska jag maila och fråga vart mitt andra paket tar vägen som jag väntar på. Sen blir det en vända in på Netto och hämta veckans Nettoblad i pappersform och handla lite. Och idag skiner solen!



Dessutom har jag satt i mina linser som jag nu kan bära helt obehindrat! Skönt att se normal ut igen utan glasögon på näsan =)

Sen har jag varit duktig och ringt och bokat in radiatorventilationsnissen till på onsdag så jag slipper möblera om hemma 2 dagar i rad!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0