Ambulans...



Så har det hänt igen, mamma fick åka ambulans imorse efter att hon fått hög feber och feberkramper och skit.

Så jag ska bara dricka upp mitt kaffe, ta en dusch och sen ska jag knalla bort till sjukhuset och hälsa på henne tänkte jag, förhoppningsvis behåller dom henne där ett tag nämligen. Men jag och syster har lärt oss sen tidigare att dela upp besöken, istället för att bägge är där samma dag, så går vi dit varannan dag istället, på så sätt får hon besök varje dag. Men hon har sina assistenter hos sig, så helt ensam är hon aldrig.

Och imorgon ska jag tvätta och sen ska jag på Norrbro redan kl 13, så det känns bättre för min del att jag tar mamma idag, så får syster ta henne imorgon.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0